جنبش ِواژه ی زیستـــ


امید وصل تو جانم به رقص می آرد
چو بادِ صبح
که در گردش آورد ریحان..🌿.

آخرین مطالب
  • ۱۶ اسفند ۰۱ ، ۱۱:۳۴ سلام

برگرد و دست از منِ بی دست و پا بگیر!

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۵ ق.ظ



 جان خواستم که خدمت جانان کنم ولی

وقتی نشد برای تو 

اصلا بیا بگیر

...

۹۶/۰۴/۰۸
فاطمه سین

نظرات  (۴)

چه زیبا

احسنت

۰۹ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۹ سوره کوثر
جان من است و جان تو امروز حاضرم 
این را به پای آن بگذارم برای تو
از حد دوست دارمت اعداد عاجزند
اصلاً نمی شود بشمارم برای تو...
پاسخ:
اصلا نمی شود بشمارم برای تو...
خواستیم واقعا ؟؟؟

گاهی فکر می کنم که واقعا ما خواستیم ؟؟؟؟

عهد و الست را می دانم
اما
دلم راضی نمیشه


خواسته یا ناخواسته
هرچه که هست، 
هستیم
بدون نق زدن
باید پیش رویم
ان هم
در مسیر درست


نق زدن ممنوع :)
پاسخ:
به یقین ما امانت را بر آسمان ها و زمین و کوه ها عرضه کردیم و آن ها از بر عهده گرفتنش امتناع ورزیدند و از آن ترسیدند و انسان آن را پذیرفت. بی تردید او بسیار ستمکار و بسیار نادان است . سوره ی احزاب ۷۲

منم گاهی که سر لجبازی دارم دلم راضی نمیشه 

اون ستمکار و نادانِ آخر آیه فکر کنم برا همین وقتاست که دلمون راضی نمیشه . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">