جنبش ِواژه ی زیستـــ


امید وصل تو جانم به رقص می آرد
چو بادِ صبح
که در گردش آورد ریحان..🌿.

آخرین مطالب
  • ۱۶ اسفند ۰۱ ، ۱۱:۳۴ سلام

توبه بشکسته در شراب افتادم ....

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۳۲ ب.ظ



چقدر خسته م از خودم ... نمی تونم آدمش کنم .



+حس می کنم  بخشی از اراده م ، بخشی از تحمل و پذیرشم ، بخشی از حوصله م ، بخشی از قدرت تکلمم ، بخشی از قدرت نوشتنم  ، رضایت و شادی درونیم ،و خیلی دیگه از خصوصیات خوبم رو از دست دادم . حس می کنم پیر شدم . 


۹۴/۰۶/۲۹
فاطمه سین

نظرات  (۷)

۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۲ عرفـــــ ـــان
من هم حس میکنم پیر شدم ...
البته خیلی وقتِ این حس باهامه !
پاسخ:
منم خیلی وقته
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۶ عرفـــــ ـــان
کاش واقعا اقتضایِ سن باش ...
دوست دارم زود تر این اقتضاهایِ سن خلاص بشم !
خیلی اذیت میکنه آدمو ...
سلام
همه این اوصاف که گفتید واقعا وصف پیری بود...
اما نگران نباشید... پیر نشدید....

میگذره... 
پاسخ:
کاش زود تر بگذره
حس می کنم  بخشی از اراده م ، بخشی از تحمل و پذیرشم ، بخشی از حوصله م ، بخشی از قدرت تکلمم ، بخشی از قدرت نوشتنم  ، رضایت و شادی درونیم ،و خیلی دیگه از خصوصیات خوبم رو از دست دادم . حس می کنم پیر شدم .

این
اینایی که نوشتی
ینی اول راهی
پا پس نکش
در ابتدای جوانی، بهار عمر، باید به سفرهای نوروزی رفت... باید هجرت کرد تا جوان ماند...
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۹ ❤منتـــظر المـهـدی❤
++
یعنی خدا نکنه اراده کسی از دست بره!
اراده که باشه همه چی هس ...
پاسخ:
همه چیز به اراده بستگی داره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">