جنبش ِواژه ی زیستـــ


امید وصل تو جانم به رقص می آرد
چو بادِ صبح
که در گردش آورد ریحان..🌿.

آخرین مطالب
  • ۱۶ اسفند ۰۱ ، ۱۱:۳۴ سلام

سلام

سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۳۴ ق.ظ

مدت زیادیه که از فضای وبلاگ نویسی فاصله گرفتم. اما چقدر دلم تنگه برای اینجا، برای وبلاگ هایی که میخوندم و قلمشون حال روحمو خوب می‌کرد. ای کاش همچنان روزگار وبلاگ نویسی پر رونق بود. فضای بلاگ بین فضاهای مجازی مختلف، بیشترین رشد رو برای من داشته، قلم خوبی نداشتم و ندارم اما دلم میخواد دوباره وبلاگ نویسی کنم، امیدوارم که بتونم. 

اگه از خودم بخوام بگم، تو این مدت زیادی که نبودم و درست و درمون ننوشتم، کنکور انسانی دادم، رشته ی روانشناسی خوندم، آزمون استخدامی شرکت کردم، آموزگار ابتدایی شدم ، ازدواج کردمو الان، مادر یه دختر کوچولوی پنج ماهه ام.  اما همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با نفسی که بیشتر از قبل بر من غالبه. میشه گفت تو این مدت نسبت به قبل رشد داشتم؟ 

۰۱/۱۲/۱۶
فاطمه سین

نظرات  (۱)

۱۶ اسفند ۰۱ ، ۱۹:۲۵ صحبتِ جانانه

سلام چند وقت نبودین؟

چه همه برکت الحمدلله.

کاش همه رفته ها در بحر برکت و رحمت و نشاط شناور بوده باشند

 

 

 

پاسخ:
سلام، پنج شیش سالی میشه که درست و درمون نمیام. ان شاءالله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">