جنبش ِواژه ی زیستـــ


امید وصل تو جانم به رقص می آرد
چو بادِ صبح
که در گردش آورد ریحان..🌿.

آخرین مطالب
  • ۱۶ اسفند ۰۱ ، ۱۱:۳۴ سلام

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است


دبیرستان که بودیم یه دختری توی مدرسمون بود که پدرشون روحانی بودن . هر وقت که پدر ایشون می اومدن مدرسمون ،زمان های  سلام و خداحافظی، دخترشون   خم می شد و دست پدرو می بوسید. حاج آقا هم پیشونی دخترشومی بوسید . تا حدی این سلام و خداحافظی زیبا بود که  هروقت پدرشون میومدن مدرسه  تا لحظه ی خداحافظی چشم ازشون بر نمیداشتم تا تکرار اون صحنه ی سرشار از محبت و ادب رو ببینم .و هر بار هم حسرت می خوردم که چرا رابطه ی منو پدرم اینقدر زیبا و توام با احترام نیست .




+حجت_الاسلام_پناهیان: 

روز میلاد امیرالمومنین را، روز پدر نامیده‌اند، این کار را، باید به فال نیک گرفت. هر چه پایگاه پدر در خانواده‌ها و جامعه ما تقویت شود، در واقع پایگاه ولایت مستحکم خواهد شد. مردم از نظر روانی و ذهنی، آمادگی پذیرش ولایتشان، بالاتر می رود .



ولادت امام علی (ع) و روز  پدر پیشاپیش مبارک  .




فاطمه سین
۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۵۱ ۱۴ نظر
نصیحتی از حضرت آقا:

اگر انسان ،تشنه باشد عاقبت به آب میرسد. شما تشنه معارف باشید ،عاقبت به آب میرسید.

حکمت در قضا و قدرت الهی چنین است که تشنه به دنبال آب و آب به دنبال تشنه است.

من گاهی از جاده هراز به آمل میروم ،در بین راه رودخانه هراز را تماشا میکنم که با چه تلاش و زحمتی از لابلای صخره ها و کوهها و از بلندی ها و پستی ها میگذرد و گاه از آبشارها فرو میریزد و کفهای فراوانی ایجاد میکند.!از او میپرسم:چه خبر است چرا با چنین جوش و خروش و شتابی به جلو میروی؟میگوید:آقا زمین های تشنه فراوانی هم اکنون منتظر من هستند و دهانشان باز است که با من سیراب شوند،من بسوی آنها میروم!

بله آقا ،حکمت خداوند بین پدیده های هستی،جذب و انجذاب ویژه ای قرار داده است!انسان تشنه معارف هم،عاقبت آب را میابد،بو میکشد و می یابد.

الان خیلی آبها هستند که منتظر شما تشنه ها می باشند.

فاطمه سین
۲۶ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۴۴ موافقین ۱۲ مخالفین ۱