جنبش ِواژه ی زیستـــ


امید وصل تو جانم به رقص می آرد
چو بادِ صبح
که در گردش آورد ریحان..🌿.

آخرین مطالب
  • ۱۶ اسفند ۰۱ ، ۱۱:۳۴ سلام

آب به دنبال تشنه!

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۴۴ ب.ظ
نصیحتی از حضرت آقا:

اگر انسان ،تشنه باشد عاقبت به آب میرسد. شما تشنه معارف باشید ،عاقبت به آب میرسید.

حکمت در قضا و قدرت الهی چنین است که تشنه به دنبال آب و آب به دنبال تشنه است.

من گاهی از جاده هراز به آمل میروم ،در بین راه رودخانه هراز را تماشا میکنم که با چه تلاش و زحمتی از لابلای صخره ها و کوهها و از بلندی ها و پستی ها میگذرد و گاه از آبشارها فرو میریزد و کفهای فراوانی ایجاد میکند.!از او میپرسم:چه خبر است چرا با چنین جوش و خروش و شتابی به جلو میروی؟میگوید:آقا زمین های تشنه فراوانی هم اکنون منتظر من هستند و دهانشان باز است که با من سیراب شوند،من بسوی آنها میروم!

بله آقا ،حکمت خداوند بین پدیده های هستی،جذب و انجذاب ویژه ای قرار داده است!انسان تشنه معارف هم،عاقبت آب را میابد،بو میکشد و می یابد.

الان خیلی آبها هستند که منتظر شما تشنه ها می باشند.

۹۵/۰۱/۲۶ موافقین ۱۲ مخالفین ۱
فاطمه سین