جنبش ِواژه ی زیستـــ


امید وصل تو جانم به رقص می آرد
چو بادِ صبح
که در گردش آورد ریحان..🌿.

آخرین مطالب
  • ۱۶ اسفند ۰۱ ، ۱۱:۳۴ سلام

خالد نبی

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ب.ظ
90 کیلومتری گنبد کاووس (استان گلستان ) بالای کوهی مقبره ای وجود داره به نام خالد نبی . تا اون جایی که من شنیدم خالد نبی از پیامبرانِ مبلغ مسیحیت بوده !اطراف کوه منظره ی عجیب و جالبی داره که می گن  قبلا دریایی بوده که الان خشک شده . من بهار امسال برای اولین بار اونجا رفتم . واقعا از اون همه شکوه و زیبایی  حیرت زده و مبهوت شده بودم . انگار نه انگار این همه مدت بغلِ گوشمون بوده . خصوصا این که فصل بهار بود و تپه های سبز و پر گلی داشت .


ادامه ی مطلب چند تا عکسه از اونجا 



خودِ مقبره












قبرستان مردم اون زمان








فضای اطرافش:








۹۴/۰۶/۱۴
فاطمه سین

نظرات  (۷)

۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۲۱ رها مشق سکوت
چقدر قشنگه، پر از زیبایی و سکوت و آرامش و لذت 
من فکر کنم بهشت باید یه همچین جایی باشه
پاسخ:
اولین بار بود که یه جای این مدلی می دیدم
سلام
ممنون از حضورتون
چه قدررر عالین تصاویر...

اردی بهشت رفتن داره ...
پاسخ:
اتفاقا منم اردیبهشت رفتم . عالیه
فوق العاده س.

باید برنامه بچینم حتما حتما بیام.
پاسخ:
حتما اینکارو بکنید
چقدررر پست بالا دردناکه ...
:(
پاسخ:
:(
چقدر دوست داشتم اینجارو :-)
پاسخ:
آره خیلی خوبه .
چقدر اینجا خوشگل است ..حتی اسمش را هم نشنیده بودم :)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">